با حضور معاون سیاسی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی نشست مدیران استانی باشگاه خبرنگاران جوان در مشهد برگزار شد.

برگزاری نشست مدیران استانی باشگاه خبرنگاران جوان در مشهد با حضور معاون سیاسی سازمان صدا و سیما

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ورابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی، معاون سیاسی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در این نشست بر اهمیت باشگاه خبرنگاران جوان در تربیت نیروهای جوان تاکید کرد و گفت: هم اکنون سرعت تحولات جهان بسیار بالاست و باید با استفاده از ساختارهای نوآورانه خبری از تکنیک‌های نوین و بروز خبری استفاده کرد.

مجید آخوندی افزود: محتوای خبری باید برپایه استدلال و عقل باشد که پایه و اساس آن تحقیق است.

مدیر کلّ اخبار استان‌های خبرگزاری صدا و سیما نیز در این جلسه گفت: باشگاه خبرنگاران در برهه‌ای از زمان دچار آسیب شد اما هم اکنون در حال تدوین ساختار جدیدی برای آن هستیم.

سید داوود موسوی افزود: بیشتر نیروهای مشغول به خدمت در خبرگزاری صدا و سیما در باشگاه خبرنگاران جوان آموزش دیده اند.

محسن نصرپور مدیر کلّ صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات مالی باشگاه خبرنگاران جوان نگاه ویژه تر سازمان صدا و سیما به این مجموعه جوان را خواستار شد.

در این نشست که با حضور شهردار مشهد و مدیر کلّ صدا و سیمای خراسان رضوی در هتل جواد مشهد و در جوار حرم مطهّر رضوی برگزار شد مدیران استانی باشگاه‌های خبرنگاران جوان به بیان مشکلات و دغدغه‌های موجود در این مجموعه جوان محور پرداختند.

هم اکنون باشگاه خبرنگاران جوان در 31 استان و با حضور 450 خبرنگار در سطح کشور نقش بسیار مهمی در اطّلاع رسانی و فعّالیت‌های خبری در کشور دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.